dinsdag 13 november 2012

vlooienmarkt

                                         Wat is er leuker dan op zondagmorgen
                                 rustig op een vlooienmarkt rond te lopen en
                                     alles te bekijken, zo kwam ik dit
                                           poppenstoeltje tegen, zo goed als nieuw..




      en wat te denken van dit schattige poppenwagentje, volgens mij helemaal nieuw
                            en nog nooit gebruikt...




                     aan dit babydekentje zal de maakster toch heel wat uurtjes hebben
                         zitten werken en ik mocht het voor 1,50 meenemen
                                    ziet er ook nog helemaal nieuw uit



                                

                                            Ik ben blij met deze 'buit'   


4 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal.
    Snap dat je er blij mee bent.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, jij bent goed geslaagd zeg,wat een leuk poppenwagentje.
    O ja, die blokjes in mijn sjaal heb ik iets groter gemaakt dan bij de sjaal van blij dat ik brei.
    Maar ik ben benieuwd naar die van jou.
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke buit dat zou ik zelfs nog gekocht hebben om thuis neer te zetten en naar te kijken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen